رفتن به محتوا رفتن به نوار کناری رفتن به فوتر

معرفی سایت‌ های یادگیری آنلاین هنگ‌ درام

مجله ی آموزشی پلتفرم هنرآموز

در این مطلب به معرفی سایت‌های یادگیری آنلاین هنگ‌ درام می پردازیم . نواختن یک ساز می تواند تجربه بسیار دوست داشتنی و رویایی باشد.  تنوع بسیاری در آلات موسیقی وجود دارد که هر سلیقه ای را پوشش خواهد داد .  درمیان این سازها تجربه ی نواختن با سازهای با بدنه ی فولادی بسیار جذاب است . اگر شما هم به یادگیری آنلاین هنگ درام علاقه مند هستید در اینجا برخی سایت های مهم رایگان و پولی آموزش هنگ درام یا همان هندپن را معرفی می کنیم .

آموزش هندپن می تواند استرس را کاهش دهد . چون شنیدن موسیقی هورمون های شادی را به آرامش می رساند . نوازندگی با دست عملکرد خیلی مثبتی بر روی مغز دارد . تمرین و نوازندگی مستمر و منظم میزان خلاقیت را افزایش می دهد . ذهن با این فعالیت ها تحریک شده و مغز هم در بالاترین حد خود شروع به غعالیت می کند .

نواختن هندپن در منسجم شدن روابط اجتماعی هم تاثیر دارد . هنگ درام سازی است که در دورهمی ها خیلی استفاده می شود . شاید تعجب کنید ! اما نواختن با دست کمک می کند شما احساس انرژی و قدرت مضاعف کنید و نشاط جوانی با خود همراه دارد . حالا اگر همه ی این مزایا برای شما جالب توجه است بهتره آموزش آنلاین هنگ درام رو شروع کنید .

اینجا ما وب سایت هایی را به شما معرفی می کنیم تا آموزش هندپن رو به آسانی شروع کنید . البته برخی رایگان و برخی هم با پرداخت پول دوره ی آموزشی .

وبسایت HandpanDojo

HandpanDojo

 اگر ذهن خلاقی دارید،  موسیقی گزینه مناسبی است که به تحریک ذهن کمک می کند . با این تصور، اشتباه نیست اگر بگوییم که نوازندگی با دست به یک انتخاب مناسب تبدیل خواهد شد. بنابراین ، اگر می‌خواهید یاد بگیرید ، دوره‌های آنلاینی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تکنیک‌های جدید هنگ درام به سادگی در خانه خود یاد بگیرید .

در میان وبسایت هایی که برای یادگیری آنلاین هنگ درام وجود دارد HandpanDojo.com یک وب‌سایت شگفت‌انگیز است که برای افزایش تجربه یادگیری در همه ی سنین و سطوح طراحی شده است . این وب سایت دارای مجموعه عظیمی از دوره های رایگان و ویژه است . دوره های رایگانی که تعریف شده در این سایت،  برای مبتدیان مناسب است.

دوره های تکمیلی دیگری هم برای هنرجویان متوسط ​​و پیشرفته وجود دارد که تصویری طراحی شده است . تمام دروس ویدئویی با زوایای مختلف ضبط شده اند ، بنابراین هنرجویان می‌توانند روی تمام جزئیات تمرکز کنند

وبسایت SuperProf

SuperProf

دیگه از زمانی که آموزشگاه های موسیقی و دانشگاه ها تنها مکان یادگیری موسیقی بودند گذشته است . الان نحوه ی آموزش تغییر کرده و علاقه مندان می توانند دوره های آموزشی مورد علاقه خودشان را از هر نقطه ای و با هر استادی در هر مکانی دیگر ، یاد بگیرند . دوره های آفلاین و آنلاین برای کسانی که زمان کافی برای کلاس های حضوری ندارند بسیار گزینه ی مناسبی است . البته نتیجه ی خوب گرفتن از دوره های و آموزش ها آنلاین و آفلاین به نحوه ی تدریس و آموزش استاد بستگی دارد . در این سایت به اساتید خوبی دسترسی دارید .

در این وبسایت می توانید قبل از شروع آموزش آنلاین هنگ درام ، سطح توانایی و مهارت خودتان را مشخص کنید و استاد را بر آن اساس انتخاب کنید .

اینجا برای کودکان هم آموزش ها و کلاس های آنلاین خوبی می توانید پیدا کنید . آموزش مهارت های جدید برای کودکان خیلی مفید است .

وبسایت MasterTheHandpan

MasterTheHandpan

برای همه ی علاقه مندان ، یادگیری آنلاین هنگ درام  یک گزینه عالی است . با آموزش های آنلاین هندپن ، می توانید یادگیری را از  خانه خود شروع کنید .

MasterTheHandpan.com  یک پلتفرم عالی برای هنرجویان مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته به طور همزمان است. با استفاده از این وب سایت ، می توانید ملودی ها و مهارت های ریتمیک خود را با تکنیک ها و مفاهیم اولیه بهبود ببخشید .  این وب سایت برای کمک به علاقه مندان جهت ایجاد آهنگ ها و ملودی های جدید طراحی شده است.

هدف این وب سایت آموزش نحوه نواختن هندپن با دستورالعمل های آسان است. تمامی دروس ویدئویی به صورت گام به گام طراحی شده اند.  پس از ثبت نام در دوره ، می توانید در هر زمان که بخواهید به دوره ها دسترسی داشته باشید.

تمام درس‌های این وب‌سایت ساختار خوبی دارند ، بنابراین هنرجویان می‌توانند تمام تکنیک‌های ضروری و ریتم‌های مختلف را به جذاب‌ترین شکل یاد بگیرند و همچنین، نحوه ساختار و توسعه ریتم‌ها را می‌آموزند.

MasterTheHandpan.com  به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد از هر دستگاهی به آموزش های هنگ درام  دسترسی داشته باشند.

وبسایت Opsilon.de

Opsilon.de

 Opsilon.de  وب سایتی مناسب است که میزبان چندین کارگاه است . این کارگاه ها به صورت گروهی در دسترس هستند اما به صورت آنلاین برگزار می شوند.

تمامی کارگاه ها توسط مربیان مختلف طراحی شده است که نیازهای متفاوت دانش آموزان را برآورده می کند. این وب سایت علاقه مندان به موسیقی را قادر می سازد دور هم جمع شوند و موسیقی بسازند.  هنرجویانی که دانش نوازندگی هنگ درام ندارند ، می‌توانند مهارت‌های نوازندگی را نیز با شما فرا بگیرند

تمامی کارگاه ها به صورت آنلاین از طریق جلسات زوم برگزار می شود.  هنرجویان جزئیات جلسه زوم را از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد.  بعلاوه ، این سایت مطالب خواندنی اضافی نیز ارائه می دهد.

این مطالب خواندنی به هنرجویان کمک می کند تا تکنیک های جدید را در تئوری بیاموزند و نحوه خواندن موسیقی را بیاموزند.  حتی بیشتر ، مواد خواندنی تخصصی وجود دارد که به دانش آموزان کمک می کند تئوری های موسیقی را بیاموزند .

انتخاب بهترین کلاس حضوری یا یادگیری آنلاین هنگ‌ درام

هر دوره ی آموزشی و یا یادگیری یک ساز جدید ، یک تجربه ی با شور و شعفی است که هر علاقه مندی میتواند در زندگی خود تجربه کند . اگر شما با موسیقی آشنا هستید و یا حتی نوازنده ی حرفه ای سازی دیگر هستید . آموزش هندپن به شما کمک می کند تا با نواختن ریتم و ملودی به صورت همزمان توانایی خود را افزایش دهید . از آن لذت ببرید و با خلاقیت در ایجاد الگوهای جدید ریتیمک و ملودیک مسیر آموزشی خودتان را ادامه دهید .

اگر برای شروع آموزش هندپن یا یادگیری حضوری و آنلاین هنگ درام آمادگی دارید ، بهترین اساتید آموزش هنگ درام را در هنرآموز ببینید و یادگیری را آغاز کنید .

1 نظر

  • مهرانه امیدی
    ارسال شده ۱۴۰۲-۰۸-۱۴ در ۲۰:۳۲

    خیلی منابع خوبی بود دستتون درد نکنه

ارسال نظر

اشتراک خبرنامه

درخبرنامه عضو شوید و از آخرین اخبار مطلع گردید

[yikes-mailchimp form="1"]